Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-08-31 09:03:43  Paweł Wiśniewski

Zmieniono nazwę z 'O Fundacji Konwent Klubów I Centrów Integracji Społecznej' na 'Fundacja Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameO Fundacji Konwent Klubów I Centrów Integracji SpołecznejFundacja Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej
2017-08-31 09:04:02  Paweł Wiśniewski

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Misją Fundacji jest kontynuowanie cel&oacute;w i działań realizowanych przez Konwent Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.</p> <p> Celami Fundacji są:</p> <ol> <li style="text-align: justify;"> Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczeg&oacute;lności podmiot&oacute;w prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.</li> <li style="text-align: justify;"> Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulat&oacute;w oraz wniosk&oacute;w instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi wojew&oacute;dztwa, starostom/ burmistrzom oraz w&oacute;jtom.</li> <li style="text-align: justify;"> Wypracowywanie wsp&oacute;lnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.</li> <li style="text-align: justify;"> Realizacja wsp&oacute;lnych projekt&oacute;w/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub program&oacute;w aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ub&oacute;stwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorc&oacute;w promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problem&oacute;w wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projekt&oacute;w, podjętych inicjatyw itp.).</li> <li style="text-align: justify;"> Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji os&oacute;b zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie aktywności służących wyr&oacute;wnywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań związanych z rozwojem standard&oacute;w instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie os&oacute;b bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, wsp&oacute;łpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).</li> <li style="text-align: justify;"> Opracowywanie i wdrażanie program&oacute;w ukierunkowanych na rozw&oacute;j ekonomii społecznej ze szczeg&oacute;lnym uwzględnieniem podmiot&oacute;w reintegracyjnych.</li> <li style="text-align: justify;"> Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wsp&oacute;lnego rozwiązywania problem&oacute;w społecznych.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań wspomagających rozw&oacute;j społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno &ndash; gospodarczego w r&oacute;żnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).</li> <li style="text-align: justify;"> Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorząd&oacute;w nad programami wsp&oacute;łpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organ&oacute;w ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.</li> </ol> <p> Organami fundacji są:</p> <ul> <li> Fundatorzy,</li> <li> Rada Fundacji,</li> <li> Zarząd Fundacji.</li> </ul> <p style="text-align: justify;"> Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundator&oacute;w, wybranych przez nich większością głos&oacute;w i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.</p> <ul> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Trzeciecki &ndash; absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP &bdquo;HUMANUS&rdquo; oraz Stowarzyszenia &bdquo;Otwarte Drzwi&rdquo;.</li> <li> Anna Mazur &ndash; mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.</li> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Hojna &ndash; członek Rady Programowej Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.</li> <li style="text-align: justify;"> Adam Skorniewski &ndash; przedstawiciel Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.</li> <li style="text-align: justify;"> Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie um&oacute;w z partnerami.</li> <li style="text-align: justify;"> Paweł Wiśniewski &ndash; Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Jan&oacute;w Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy &bdquo;Humanus&rdquo; w Janowie Lubelskim, Wiceprezes &nbsp;&nbsp; i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centr&oacute;w i Klub&oacute;w Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Sokołowska &ndash; Członek Zarządu, magister ekonomii &ndash; Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej &ndash; ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.<br /> Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, wsp&oacute;łtw&oacute;rca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i wsp&oacute;łautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Barczyk &ndash; Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projekt&oacute;w i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projekt&oacute;w miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych wsp&oacute;łfinansowanych ze środk&oacute;w unijnych i innych źr&oacute;deł pomocowych. Autorka i realizatorka projekt&oacute;w w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Wsp&oacute;łautorka wielu gminnych dokument&oacute;w planistycznych &ndash; Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji. &nbsp;Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu &bdquo;Integracja&rdquo;.</li> </ul> ' na '<p style="text-align: justify;"> Misją Fundacji jest kontynuowanie cel&oacute;w i działań realizowanych przez Konwent Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.<br /> &nbsp;</p> <p> Celami Fundacji są:</p> <ol> <li style="text-align: justify;"> Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczeg&oacute;lności podmiot&oacute;w prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.</li> <li style="text-align: justify;"> Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulat&oacute;w oraz wniosk&oacute;w instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi wojew&oacute;dztwa, starostom/ burmistrzom oraz w&oacute;jtom.</li> <li style="text-align: justify;"> Wypracowywanie wsp&oacute;lnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.</li> <li style="text-align: justify;"> Realizacja wsp&oacute;lnych projekt&oacute;w/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub program&oacute;w aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ub&oacute;stwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorc&oacute;w promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problem&oacute;w wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projekt&oacute;w, podjętych inicjatyw itp.).</li> <li style="text-align: justify;"> Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji os&oacute;b zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie aktywności służących wyr&oacute;wnywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań związanych z rozwojem standard&oacute;w instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie os&oacute;b bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, wsp&oacute;łpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).</li> <li style="text-align: justify;"> Opracowywanie i wdrażanie program&oacute;w ukierunkowanych na rozw&oacute;j ekonomii społecznej ze szczeg&oacute;lnym uwzględnieniem podmiot&oacute;w reintegracyjnych.</li> <li style="text-align: justify;"> Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wsp&oacute;lnego rozwiązywania problem&oacute;w społecznych.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań wspomagających rozw&oacute;j społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno &ndash; gospodarczego w r&oacute;żnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).</li> <li style="text-align: justify;"> Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorząd&oacute;w nad programami wsp&oacute;łpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organ&oacute;w ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.</li> </ol> <p> Organami fundacji są:</p> <ul> <li> Fundatorzy,</li> <li> Rada Fundacji,</li> <li> Zarząd Fundacji.</li> </ul> <p style="text-align: justify;"> Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundator&oacute;w, wybranych przez nich większością głos&oacute;w i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.</p> <ul> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Trzeciecki &ndash; absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP &bdquo;HUMANUS&rdquo; oraz Stowarzyszenia &bdquo;Otwarte Drzwi&rdquo;.</li> <li> Anna Mazur &ndash; mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.</li> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Hojna &ndash; członek Rady Programowej Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.</li> <li style="text-align: justify;"> Adam Skorniewski &ndash; przedstawiciel Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.</li> <li style="text-align: justify;"> Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie um&oacute;w z partnerami.</li> <li style="text-align: justify;"> Paweł Wiśniewski &ndash; Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Jan&oacute;w Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy &bdquo;Humanus&rdquo; w Janowie Lubelskim, Wiceprezes &nbsp;&nbsp; i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centr&oacute;w i Klub&oacute;w Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Sokołowska &ndash; Członek Zarządu, magister ekonomii &ndash; Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej &ndash; ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.<br /> Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, wsp&oacute;łtw&oacute;rca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i wsp&oacute;łautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Barczyk &ndash; Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projekt&oacute;w i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projekt&oacute;w miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych wsp&oacute;łfinansowanych ze środk&oacute;w unijnych i innych źr&oacute;deł pomocowych. Autorka i realizatorka projekt&oacute;w w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Wsp&oacute;łautorka wielu gminnych dokument&oacute;w planistycznych &ndash; Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji. &nbsp;Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu &bdquo;Integracja&rdquo;.</li> </ul> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Misją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

Celami Fundacji są:

  1. Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczególności podmiotów prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.
  2. Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.
  3. Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulatów oraz wniosków instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi województwa, starostom/ burmistrzom oraz wójtom.
  4. Wypracowywanie wspólnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.
  5. Realizacja wspólnych projektów/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub programów aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.
  6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ubóstwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.
  7. Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorców promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problemów wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projektów, podjętych inicjatyw itp.).
  8. Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.
  9. Podejmowanie aktywności służących wyrównywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem standardów instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, współpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).
  11. Opracowywanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów reintegracyjnych.
  12. Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wspólnego rozwiązywania problemów społecznych.
  13. Podejmowanie działań wspomagających rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno – gospodarczego w różnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).
  14. Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorządów nad programami współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organów ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).
  15. Współpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.

Organami fundacji są:

  • Fundatorzy,
  • Rada Fundacji,
  • Zarząd Fundacji.

Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundatorów, wybranych przez nich większością głosów i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

  • Andrzej Trzeciecki – absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP „HUMANUS” oraz Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi”.
  • Anna Mazur – mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.
  • Andrzej Hojna – członek Rady Programowej Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.
  • Adam Skorniewski – przedstawiciel Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.
  • Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie umów z partnerami.
  • Paweł Wiśniewski – Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Janów Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy „Humanus” w Janowie Lubelskim, Wiceprezes    i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centrów i Klubów Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Sokołowska – Członek Zarządu, magister ekonomii – Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej – ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
    Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, współtwórca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i współautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Barczyk – Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projektów i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projektów miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych i innych źródeł pomocowych. Autorka i realizatorka projektów w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Współautorka wielu gminnych dokumentów planistycznych – Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji.  Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu „Integracja”.

Misją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.
 

Celami Fundacji są:

  1. Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczególności podmiotów prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.
  2. Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.
  3. Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulatów oraz wniosków instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi województwa, starostom/ burmistrzom oraz wójtom.
  4. Wypracowywanie wspólnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.
  5. Realizacja wspólnych projektów/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub programów aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.
  6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ubóstwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.
  7. Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorców promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problemów wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projektów, podjętych inicjatyw itp.).
  8. Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.
  9. Podejmowanie aktywności służących wyrównywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem standardów instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, współpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).
  11. Opracowywanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów reintegracyjnych.
  12. Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wspólnego rozwiązywania problemów społecznych.
  13. Podejmowanie działań wspomagających rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno – gospodarczego w różnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).
  14. Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorządów nad programami współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organów ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).
  15. Współpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.

Organami fundacji są:

  • Fundatorzy,
  • Rada Fundacji,
  • Zarząd Fundacji.

Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundatorów, wybranych przez nich większością głosów i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

  • Andrzej Trzeciecki – absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP „HUMANUS” oraz Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi”.
  • Anna Mazur – mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.
  • Andrzej Hojna – członek Rady Programowej Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.
  • Adam Skorniewski – przedstawiciel Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.
  • Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie umów z partnerami.
  • Paweł Wiśniewski – Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Janów Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy „Humanus” w Janowie Lubelskim, Wiceprezes    i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centrów i Klubów Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Sokołowska – Członek Zarządu, magister ekonomii – Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej – ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
    Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, współtwórca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i współautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Barczyk – Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projektów i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projektów miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych i innych źródeł pomocowych. Autorka i realizatorka projektów w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Współautorka wielu gminnych dokumentów planistycznych – Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji.  Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu „Integracja”.
2017-08-31 09:08:17  Paweł Wiśniewski

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: justify;"> Misją Fundacji jest kontynuowanie cel&oacute;w i działań realizowanych przez Konwent Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.<br /> &nbsp;</p> <p> Celami Fundacji są:</p> <ol> <li style="text-align: justify;"> Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczeg&oacute;lności podmiot&oacute;w prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.</li> <li style="text-align: justify;"> Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulat&oacute;w oraz wniosk&oacute;w instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi wojew&oacute;dztwa, starostom/ burmistrzom oraz w&oacute;jtom.</li> <li style="text-align: justify;"> Wypracowywanie wsp&oacute;lnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.</li> <li style="text-align: justify;"> Realizacja wsp&oacute;lnych projekt&oacute;w/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub program&oacute;w aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ub&oacute;stwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorc&oacute;w promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problem&oacute;w wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projekt&oacute;w, podjętych inicjatyw itp.).</li> <li style="text-align: justify;"> Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji os&oacute;b zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie aktywności służących wyr&oacute;wnywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań związanych z rozwojem standard&oacute;w instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie os&oacute;b bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, wsp&oacute;łpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).</li> <li style="text-align: justify;"> Opracowywanie i wdrażanie program&oacute;w ukierunkowanych na rozw&oacute;j ekonomii społecznej ze szczeg&oacute;lnym uwzględnieniem podmiot&oacute;w reintegracyjnych.</li> <li style="text-align: justify;"> Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wsp&oacute;lnego rozwiązywania problem&oacute;w społecznych.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań wspomagających rozw&oacute;j społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno &ndash; gospodarczego w r&oacute;żnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).</li> <li style="text-align: justify;"> Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorząd&oacute;w nad programami wsp&oacute;łpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organ&oacute;w ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.</li> </ol> <p> Organami fundacji są:</p> <ul> <li> Fundatorzy,</li> <li> Rada Fundacji,</li> <li> Zarząd Fundacji.</li> </ul> <p style="text-align: justify;"> Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundator&oacute;w, wybranych przez nich większością głos&oacute;w i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.</p> <ul> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Trzeciecki &ndash; absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP &bdquo;HUMANUS&rdquo; oraz Stowarzyszenia &bdquo;Otwarte Drzwi&rdquo;.</li> <li> Anna Mazur &ndash; mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.</li> <li style="text-align: justify;"> Andrzej Hojna &ndash; członek Rady Programowej Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.</li> <li style="text-align: justify;"> Adam Skorniewski &ndash; przedstawiciel Konwentu Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.</li> <li style="text-align: justify;"> Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie um&oacute;w z partnerami.</li> <li style="text-align: justify;"> Paweł Wiśniewski &ndash; Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Jan&oacute;w Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy &bdquo;Humanus&rdquo; w Janowie Lubelskim, Wiceprezes &nbsp;&nbsp; i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centr&oacute;w i Klub&oacute;w Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Sokołowska &ndash; Członek Zarządu, magister ekonomii &ndash; Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej &ndash; ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.<br /> Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, wsp&oacute;łtw&oacute;rca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i wsp&oacute;łautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Katarzyna Barczyk &ndash; Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projekt&oacute;w i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projekt&oacute;w miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych wsp&oacute;łfinansowanych ze środk&oacute;w unijnych i innych źr&oacute;deł pomocowych. Autorka i realizatorka projekt&oacute;w w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Wsp&oacute;łautorka wielu gminnych dokument&oacute;w planistycznych &ndash; Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji. &nbsp;Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu &bdquo;Integracja&rdquo;.</li> </ul> ' na '<p style="text-align: justify;"> Misją Fundacji jest kontynuowanie cel&oacute;w i działań realizowanych przez Konwent Klub&oacute;w i Centr&oacute;w Integracji Społecznej Lubelszczyzny.<br /> &nbsp;</p> <p> Celami Fundacji są:</p> <ol> <li style="text-align: justify;"> Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczeg&oacute;lności podmiot&oacute;w prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.</li> <li style="text-align: justify;"> Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulat&oacute;w oraz wniosk&oacute;w instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi wojew&oacute;dztwa, starostom/ burmistrzom oraz w&oacute;jtom.</li> <li style="text-align: justify;"> Wypracowywanie wsp&oacute;lnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.</li> <li style="text-align: justify;"> Realizacja wsp&oacute;lnych projekt&oacute;w/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub program&oacute;w aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ub&oacute;stwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.</li> <li style="text-align: justify;"> Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorc&oacute;w promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problem&oacute;w wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projekt&oacute;w, podjętych inicjatyw itp.).</li> <li style="text-align: justify;"> Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji os&oacute;b zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie aktywności służących wyr&oacute;wnywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań związanych z rozwojem standard&oacute;w instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie os&oacute;b bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, wsp&oacute;łpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).</li> <li style="text-align: justify;"> Opracowywanie i wdrażanie program&oacute;w ukierunkowanych na rozw&oacute;j ekonomii społecznej ze szczeg&oacute;lnym uwzględnieniem podmiot&oacute;w reintegracyjnych.</li> <li style="text-align: justify;"> Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wsp&oacute;lnego rozwiązywania problem&oacute;w społecznych.</li> <li style="text-align: justify;"> Podejmowanie działań wspomagających rozw&oacute;j społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno &ndash; gospodarczego w r&oacute;żnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).</li> <li style="text-align: justify;"> Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorząd&oacute;w nad programami wsp&oacute;łpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organ&oacute;w ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).</li> <li style="text-align: justify;"> Wsp&oacute;łpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.</li> </ol> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Misją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.
 

Celami Fundacji są:

  1. Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczególności podmiotów prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.
  2. Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.
  3. Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulatów oraz wniosków instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi województwa, starostom/ burmistrzom oraz wójtom.
  4. Wypracowywanie wspólnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.
  5. Realizacja wspólnych projektów/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub programów aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.
  6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ubóstwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.
  7. Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorców promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problemów wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projektów, podjętych inicjatyw itp.).
  8. Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.
  9. Podejmowanie aktywności służących wyrównywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem standardów instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, współpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).
  11. Opracowywanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów reintegracyjnych.
  12. Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wspólnego rozwiązywania problemów społecznych.
  13. Podejmowanie działań wspomagających rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno – gospodarczego w różnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).
  14. Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorządów nad programami współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organów ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).
  15. Współpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.

Organami fundacji są:

  • Fundatorzy,
  • Rada Fundacji,
  • Zarząd Fundacji.

Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundatorów, wybranych przez nich większością głosów i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

  • Andrzej Trzeciecki – absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP „HUMANUS” oraz Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi”.
  • Anna Mazur – mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.
  • Andrzej Hojna – członek Rady Programowej Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.
  • Adam Skorniewski – przedstawiciel Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.
  • Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie umów z partnerami.
  • Paweł Wiśniewski – Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Janów Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy „Humanus” w Janowie Lubelskim, Wiceprezes    i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centrów i Klubów Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Sokołowska – Członek Zarządu, magister ekonomii – Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej – ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
    Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, współtwórca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i współautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Barczyk – Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projektów i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projektów miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych i innych źródeł pomocowych. Autorka i realizatorka projektów w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Współautorka wielu gminnych dokumentów planistycznych – Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji.  Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu „Integracja”.

Misją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.
 

Celami Fundacji są:

  1. Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczególności podmiotów prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.
  2. Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.
  3. Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulatów oraz wniosków instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi województwa, starostom/ burmistrzom oraz wójtom.
  4. Wypracowywanie wspólnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.
  5. Realizacja wspólnych projektów/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub programów aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.
  6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ubóstwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.
  7. Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorców promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problemów wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projektów, podjętych inicjatyw itp.).
  8. Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.
  9. Podejmowanie aktywności służących wyrównywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem standardów instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, współpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).
  11. Opracowywanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów reintegracyjnych.
  12. Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wspólnego rozwiązywania problemów społecznych.
  13. Podejmowanie działań wspomagających rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno – gospodarczego w różnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).
  14. Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorządów nad programami współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organów ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).
  15. Współpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.
2017-08-31 09:02:52  Paweł Wiśniewski

Utworzono artykuł 101526 o nazwie 'O Fundacji Konwent Klubów I Centrów Integracji Społecznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste101526
user_idpuste920669
resource_idpuste1587
namepusteO Fundacji Konwent Klubów I Centrów Integracji Społecznej
category_idpuste22550
language_idpuste1
shortpusteMisją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.
fullpuste

Misją Fundacji jest kontynuowanie celów i działań realizowanych przez Konwent Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

Celami Fundacji są:

  1. Integracja środowisk zajmujących się problemami wykluczenia społecznego, w szczególności podmiotów prowadzących kluby lub centra integracji społecznej.
  2. Inspirowanie i przedkładanie propozycji nowych rozwiązań systemowych, w tym rozwiązań o charakterze legislacyjnym.
  3. Oddolne inicjatywy fundacji z przedstawianiem postulatów oraz wniosków instytucjom działających w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej, w tym ministrowi właściwemu ds. rynku pracy oraz ministrowie właściwemu ds. zabezpieczenia społecznego, wojewodzie/ marszałkowi województwa, starostom/ burmistrzom oraz wójtom.
  4. Wypracowywanie wspólnych stanowisk dotyczących problematyki rozwoju i świadczenia usług reintegracji społecznej i zawodowej.
  5. Realizacja wspólnych projektów/zadań w obszarze reintegracji społecznej i zawodowej lub programów aktywności lokalnej oraz rewitalizacji społecznej.
  6. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami rynku pracy oraz innymi podmiotami i organizacjami społecznymi działającymi w obszarze wykluczenia społecznego, przeciwdziałania ubóstwu, rozwoju sektora ekonomii społecznej a także rozwoju partnerstwa lokalnego.
  7. Tworzenie bazy dobrych praktyk Lubelszczyzny, jako wzorców promowanych do wykorzystania w rozwiązywaniu problemów wykluczenia społecznego (dzielenie się doświadczeniem ze zrealizowanych projektów, podjętych inicjatyw itp.).
  8. Poszukiwanie nowych rozwiązań wobec zmieniającej się sytuacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na rynku usług socjalnych i na rynku pracy.
  9. Podejmowanie aktywności służących wyrównywaniu szans grup słabszych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  10. Podejmowanie działań związanych z rozwojem standardów instytucji i usług w obszarze rynku pracy, pomocy i integracji społecznej oraz ekonomii społecznej (m.in. aktywizacja i wspieranie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, promocja zatrudnienia, pośrednictwo pracy, doradztwo personalne, poradnictwo zawodowe, współpraca z innymi instytucjami rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej).
  11. Opracowywanie i wdrażanie programów ukierunkowanych na rozwój ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem podmiotów reintegracyjnych.
  12. Działania aktywizujące i animujące instytucje, podmioty oraz lokalne społeczności z terenu Lubelszczyzny do wspólnego rozwiązywania problemów społecznych.
  13. Podejmowanie działań wspomagających rozwój społeczności lokalnych, organizacji pozarządowych i innych instytucji działających na rzecz rozwoju społeczno – gospodarczego w różnych dziedzinach (m. in. przedsiębiorczość społeczna, edukacja, nauka, kultura, informacja, integracja europejska, ochrona środowiska, pomoc społeczna, charytatywna i humanitarna).
  14. Wpływanie na kształt polityki społecznej w regionie i w kraju (w tym monitorowanie prac samorządów nad programami współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz działalność organów ministerstwa właściwego ds. zabezpieczenia społecznego).
  15. Współpraca z radami i organami konsultacyjno-doradczymi samorządu terytorialnego, radami ds. rynku pracy, radami pożytku publicznego oraz Radą Pomocy Społecznej przy ministrze właściwym ds. zabezpieczenia społecznego.

Organami fundacji są:

  • Fundatorzy,
  • Rada Fundacji,
  • Zarząd Fundacji.

Rada Fundacji jest organem stanowiącym, kontrolnym i opiniującym Fundacji. Rada Fundacji składa się w połowie z przedstawicieli fundatorów, wybranych przez nich większością głosów i w połowie z przedstawicieli Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej Lubelszczyzny.

  • Andrzej Trzeciecki – absolwent SGH (dawnej SGPIS), specjalizacja ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa, absolwent studium podyplomowego Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku zarządzenie gospodarką społeczną, długoletni pracownik Dep. Pomocy i Integracji Społecznej MPIPS a obecnie pracownik badawczy Instytutu Rozwoju Służb Społecznych w Warszawie, ekspert ds zatrudnienia socjalnego oraz działacz społeczny JSNP „HUMANUS” oraz Stowarzyszenia „Otwarte Drzwi”.
  • Anna Mazur – mgr pedagogiki resocjalizacyjnej UMCS w Lublinie, obecnie doktorantka Wydziału Nauk Społecznych KUL w Lublinie, społeczny kurator sądowy do spraw rodzinnych i nieletnich, asystent rodziny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim, mediator, kryminolog.
  • Andrzej Hojna – członek Rady Programowej Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej, dyrektor CIS w Białej Podlaskiej.
  • Adam Skorniewski – przedstawiciel Konwentu Klubów i Centrów Integracji Społecznej inicjator utworzenia KIS w Tomaszowie Lubelskim działającego przy MOPS, wieloletni dyrektor MOPS.
  • Zarząd Fundacji jest organem wykonawczym odpowiedzialnym za prawidłowe funkcjonowanie naszej organizacji, reprezentowanie jej na zewnątrz, składanie oświadczeń woli, podpisywanie umów z partnerami.
  • Paweł Wiśniewski – Prezes Zarządu absolwent prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, doktorant w w Instytucie Socjologii UMCS w Lublinie, doradca ds ekonomii społecznej Burmistrza M.Janów Lubelski. Działacz społeczny Stowarzyszenia Niesienia Pomocy „Humanus” w Janowie Lubelskim, Wiceprezes    i Skarbnik Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej, O/Lublin. Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady Programowej Konwentu Centrów i Klubów Integracji Społecznej. Członek Rady ds. Polityki Senioralnej przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej. Ekspert ds ekonomii społecznej oraz aktywnych form przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Autor publikacji i ekspertyz z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Sokołowska – Członek Zarządu, magister ekonomii – Wydział Nauk Społecznych KUL (2007 r), studia podyplomowe: organizacja pomocy społecznej, Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz zarządzanie podmiotami gospodarki społecznej – ekonomia społeczna na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
    Od 2006 roku dyrektor Centrum Integracji Społecznej w Chełmie, pomysłodawca, współtwórca, a od 2011r. koordynator Klubu Integracji Społecznej działającego w strukturze Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Społecznej Stella na terenie powiatu chełmskiego. Autorka i współautorka publikacji z zakresu ekonomii społecznej i zatrudnienia socjalnego.
  • Katarzyna Barczyk – Członek Zarządu, absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego kierunku socjologii. Ukończyła studia podyplomowe w 2008 r. z zakresu Przygotowania projektów i zarządzania funduszami unijnymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie oraz w 2012 r. MBA Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Wieloletni pracownik administracji samorządowej, specjalista do spraw pozyskiwania i realizowania projektów miękkich (edukacyjnych i społecznych) oraz inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych i innych źródeł pomocowych. Autorka i realizatorka projektów w ramach RPO, POKL, PROW 2007-2013, Euroregion Bug, FIO, MPiPS. Współautorka wielu gminnych dokumentów planistycznych – Strategie Rozwoju, Strategie Informatyzacji.  Wykonawca badań Sytuacja III Sektora w Powiecie Chełmskim. Członek Zarządu Lokalnej Grupy Działania PROMENADAS12, Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Lokalnej Stella, Stowarzyszenia Rozwoju Innowacji i Biznesu „Integracja”.
publishfrompuste2017-08-31 00:00:00
_activepuste1
slugpusteo-fundacji-konwent-klubow-i-centrow-integracji-spolecznej

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..